Innan ja börjar, grym hemsida o grymt bra beskrivet på alla frågor:):)
Vi är en familj i Växjö som är i slut etappen av ett poolbygge.
Vi köpte via folkpool och allt va grönt fram tills vi fick ett Mail att våran liner är försenad till Sep….
Panik slog in o jag började kolla på egen hand. Som tur har jag lite små kontakter o en kund i Västerås hjälpte mig (via hans bästa kompis som har ett poolföretag) med en liner o den kommer om två veckor.
Nu kommer det roliga, eftersom jag avbeställde liner från folkpool så vill dom nu inte utföra de jobbet vi hade i offerten (sätta duken o liner) utan jag får leta på egen hand.
Hur ställer du dig till det?
Förstår att det inte är gratis så undrar såklart priset ?
Ali mig gärna en signal så kan vi höras vidare.
Mvh Antonio
Byggare till liner
Micke svarar:
Hej Antonio,Tack för feedback!
Liners är ett stort bekymmer just nu.
Det va ju inte så bra hanterat kanske. Samtidigt är det väl svårt för befintlig leverantör att ta ansvar för någon annans liner. Eventuella problem blir kaos att reda ut tänker de kanske. Rätt eller fel?
Har tyvärr ingen riktigt bra kontakt åt dig i just växjö.
Beklagar det.
Lycka till nu.